Pokušavam da na
miru napišem nešto, ali mi ide teško. Puno toga ima da se kaže, a puno i da se
uradi. Za sada ću samo pisati.
Kada sam počeo da
se vozim Beovozom, bili je to davno, karta je bila jeftina, čak i džabe i
dnevna i mesečna. Vozova je bilo kooliko hoćeš, a nekada i koliko nećeš, pa se
malo i kasnilo, ali je bar bilo grejanja. Mogao sam da odem i stignem na posao
i isto tako da se vratim, bez obzira da li sam imao radno vreme od 7, 8 ili 9
sati.
Onda je došao novi
red vožnje, smanjenje vozova, red vožnje za drugu godinu, opet smanjenje...
prepucavanja gradova, nema kompozicija i... kraj, ne idem više.
Ljudi su polako
prestajali da se voze Beovozom, mogao sam da stignem na posao, ali da se
vratim, čekao bih dva sata. Neko ko ima drugačije radno vreme kasnio bi na
posao, ali bi mu odgovaralo da se vrati...Nikom nije ugođeno, svi
nezadovoljni...radnici, đaci, studenti, svi, žene i muškarci.
Počinje propast,
jurnjava za kombijem, Multiplom...jurnjava pijanih i neukih vozača, doplatnih
karti, strahova od vožnje vozača za zaradom. Nema više spavanja u vozu, nema
priče o svemu i svačemu, svi ćute, ne posmatra se ni u Dunav više, prati se
krajičkom oka žuta linija i kako vozač vozi. I tako dan po dan, sve dok ne
rekoše, gradimo prugu, onu našu, biće bolje...
Znam da je sve
kod nas lagarija, ne verujem ja to, a i kako će nešto biti bolje ako ne urade
dva koloseka, sa jednim će samo da se slikaju, a možda i skinu šine posle, m?
Kako će most da
izdrži... dva voza u isto vreme, hm? Samo je bitno slikanje, a nas ko...
Izgradnja drugog
koloseka od Beograda do Pančeva ima smisla ako se uspostavi red vožnje koji
odgovara većini, ako se vrati stara relacija, do Batajnice i do Resnika i ako
karta ima realnu i nenaduvanu cenu, o brzini...pa o tome i neću, valjda će se
voz zvati TOSHIBA umesto Beovoz.
twitter @sasatenkista



Нема коментара:
Постави коментар
Moj pogled je ovakav, a Vas?